۴ پاسخ

من صبحا بیدار میشم صبحونه نون پنیر گردو میخورم بعدش ی لیوان شیر با ۳ تا خرما میخورم بعدش آجیل میخورم بعد نهار فیله مرغ با برنج، کباب کوبیده ، قرمه سبزی اینا میخورم بعد ی سیب و گلابی و پرتقال میخورم شامم ک دیگه هرچی بتونم درست کنم میخورم

صبح ها کلا با قار و قور شکم بیدار میشم
یه دونه تخم مرغ اب پز میخورم
بعدش کمی کشمش و تخمه اینا
نهارم از مرغ بدم میاد کباب تابه ای یا مثلا شامی کباب چیزایی ک گوشت قرمز داخلشون باشه خوشم میاد با سبزی و کلم بروکلی پخته
بعداز ظهرم میوه (از هر کدوم یه قاچ کم سیب و توت فرنگی و انبه و به و گلابی و طالبی)
در روز سعی میکنم ب زورم شده اب زیاد یخورم یه دونه کشک خشک میخورم شبم یه شام سبک یه لیوان شیر و در حد یکی دوتا خرما پفیلا راستش اشتهام خیلی زیاد شده فعلانم حالت تهوع چیزی ندارم ثانیه ای گشنمه🥲🤨😂🤌دیگ مقوی باشن یا نباشن من اینا رو میخورم

والا من ماه اول غذامو میخوردم میوه آجیل میان وعده ابمیوه همه چی. ولی تو ماه دوم و الان که وارد سه ماهگی شدم بزور فقط نهار میخورم همین. شام هم نمیتونم بخورم فقط موقع خواب یه موز میخورم که ضعف نکنم. دیگه اگه چیز دیگه ای بخورم بالا میارم.

آره خیلی خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان دایار مامان دایار هفته هفدهم بارداری
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان ليانا كوچولو 🥹 مامان ليانا كوچولو 🥹 ۶ ماهگی