خانما تیروییدم خوبه؟!

تصویر
۷ پاسخ

نه بالاعه ببر دکترت قرص بده

منم مثل شمابودم قرص مصرف میکنم پیش دکتر کریمی میرم

نه عزیز باید زیر 3 باشه تو بارداری احتمالا بهت لئوتیروکسین بده

نشون دکترتون بدین حتما قرص میده

نه باید قرص بخوری

اره خوبه

مال من 4.85 بود قرص داد

سوال های مرتبط

مامان آریَن مامان آریَن هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نویان مامان نویان ۷ ماهگی
مامان آراد🥹😍 مامان آراد🥹😍 ۸ ماهگی
مامان پریماه ومحمد💙 مامان پریماه ومحمد💙 ۹ ماهگی
مامان نیلای😋 مامان نیلای😋 ۹ ماهگی
مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد