منم شروع کردم ورزش و پیاده روی رو گاهی وقتا یادم میره یجوری ورزش میکنم انگار هفته اخرمه😅😅😅
اینجا کلاس چیزی برگزار نمیشه
همه کاراموخودم انجام میدم
والا همهی کارامو خودم میکنم🤦🏻♀️
نه من چند ماهه نمیکشم اصلا
ورزش هارو هم ثبت نام کردم دارم میرم
پیش دکتر مهناز همتایی هم مراقبت میشم و ماما هستش ، آخر سر هم کمک میکنه واسه طبیعی
فوق العاده است یعنی
ورزشو دیر شروع میکنی اگر میخوای بری از الان برو تحت نظر ماما خصوصی کا یوگا بارداری کار میکنه
عزیزم اک طبیعی هستی همه کاری بکن 👍🏻
من از همون اول دیگه شوهرم نزاشت بکشم خودشم سالی یبار میکشه پچل کار🤣🤣🤣🤣
منم میکشم
طی هم میکشم
گردگیری هم میکنم
پیاده روی ام ک دیگه باید بکنم تا آخر چون زایمان طبیعی
من همسرم میکشه جارو برقی رو ولی وقتایی ک مهمون دارم خودم میکشم تمیز و اساسی
این آخرین واقعا اذیتم نمیتونم..
کلاس هارم برو خیلی چیزای خوبی آموزش میدن
عزیزم کلاسای زایمان رو باید از ۲۴ هفته شروع میکردی دیرم کردی حتما برو شروع کن
من ک هنوززم میکشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.