والا مغذی بودن رو نمیدونم غذای معمولی میخوریم همشم نمیشه تو این گرونی گوشت و مرغ بخوریم که
لوبیا قرمز بزار بپزه یا کنسرو با کنسرو ماهی بگیر لم کن هر دو با هم، یه پیاز داغ بگیر یه کم هم زرد چوبه بزن، ماهی لوبیا لم شده قاطیش کن هم بزن بزار یه کم بو بخوره بعد نوش جان کن
من اصلا چیز مغذی نمیخورم از خورشتا فقط ابش
تنها چیز خوب فکر کنم همون اجیل باشه ک میخورم
دلت نخواد باقالی پلو با گوشت امشب دارم.دیشبم املت داشتم.اما من موقع خواب یه لیوان شیر با خرما میخورم صبح هم۵تادونه بادوم درختی میخورم
دو پیازه درست میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.