مامای من که باهاش ورزش میکنم گفت ۳ ماه بعد
ایروبیک رو سه چهار ماه باید صبر کنی در کل ورزش بعد سزارین خیلی سخت میشه
حداقل ۲ ماه کامل باید بگذره حتی بیشتر
دکتر بمن گفت بعد از ۴۰ روز ورزشو میتونی شروع کنی فقط دراز نشست نرو
بعد از دوماهم کلا ورزش مجازه
بعد ۶هفته
اگه وقت بشه و بچه بزاره حتما🥴🥴
یوگا بهتره کمتر فشار میاد
پریدنی نباید انجام بدی تا شش ماه
بعد ۲ ماه اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.