من روانپزشک رفتم دارو مصرف میکنم
به نظرم فقط باید تنها نموند
من بعد ۶ما هنوز درگیرم
منم عزیزم احساس میکنم افسرده شدم هیچی حالمو خوب نمیکنه
زیر نظر پزشکم.ولی هنوزم حالم بهتر نشده.
فقط باید شوهرت بهت نزدیک بشه بهت محبت کنه،آهنگ گوش کن،برید بیرون یه چرخ بزنید با کسایی برو که حالت و خوب میکنن
حتی اگه افسردگی بعد زایمان نگیری با این شرایط افسرده میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.