من با پیاده روی قند تو این چند ماه کنترل کردم شب اصلا میوه نخور فقط خیار بخورم یا خیلی کم میوه بخور. چون شب ها قند بیشتر بالا میاد وشب ها فقط حاضری بخور نون سنگگ یا نون تافتون. روزی یدونه خرما بخور. این تجربه من که خدارشکر تا الان با رژیم کنترل کردم. البته هروقت کیک دلم بخواد در حد کم میخورم
برنج روزی یه وعده درحد ده قاشق میوه سه واحد قند مصنوعی نوشابه آب میوه کلا حذف من از ۱۰۶ رسوندم به۸۰
من نون معمولی کم میخورم شب. تخم مرغ اب پز یا پنیر وسبزی یا پنیر گردو بخور
بهداشت مشاوره تغذیه رایگان داره بهتر و تخصصی تر میتونن کمکتون کنن
نون لواش، برنج، ماکارانی، سیب زمینی اینارو کمتر بخور بعضی میوه هاهم قندشون زیاد کمتر بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.