من تا هشت هفته هییییچی نداشتم
بعدش شبا تهوع
من که اصن انقد علائم نداشتم 7 ماهم بود تازه فهمیدم حاملم😂
یه هفته دیگ صبر کن اگ نیومدی اینجا از مامانا کمک خواستی واسه حالت تهوع و درد لگن و ... اینا چیکار کنی😂
نگران نباش یکم دیگه میاد سراغت
نگران نباش همین روزا حالت تهوع شروع میشه😂
منم علائمی ندارم نگرانی داره که
بارداری قبلیمم همینجوری بودم
منم اولش همینو گفتم، هفته 8 تا 12 یعنی قشنگ دهنم سرویس شد🤧
عزیزم نگرانی نداره بنده برگذیده خدایی بخدا😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.