۸ پاسخ

من تا هشت هفته هییییچی نداشتم
بعدش شبا تهوع

من که اصن انقد علائم نداشتم 7 ماهم بود تازه فهمیدم حاملم😂

یه هفته دیگ صبر کن اگ نیومدی اینجا از مامانا کمک خواستی واسه حالت تهوع و درد لگن و ... اینا چیکار کنی😂

نگران نباش یکم دیگه میاد سراغت

نگران نباش همین روزا حالت تهوع شروع میشه😂

منم علائمی ندارم نگرانی داره که
بارداری قبلیمم همینجوری بودم

منم اولش همینو گفتم، هفته 8 تا 12 یعنی قشنگ دهنم سرویس شد🤧

عزیزم نگرانی نداره بنده برگذیده خدایی بخدا😭

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بشه من(هامین💙) مامان بشه من(هامین💙) ۳ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری