چون ناشتا باید باشی مشکل نداره من شب قبلش ازمایشم ۳تا شیرینی خامه ای خوردم
از ۱۲ شب دیگه ناشتا بودم قندمم عالی بود اصلا باید نبود
منم شیرینی میبینم لب و لوچم آویزون میشه🤤😍😂
باید رعایت کنی، قند بارداری خیلی بده، باعث زیاد شدن اب دور جنین میشه، و اینکه هی باید ازمایش قند لعنتی بدی
اگر قندت اوکی باشه ک مشکلی نداره بخور
من قبل بارداری زیاد میخوردم ولی باردار شدم تا الآن نمیخورم
چقد اون تو ظرفه خوشمزه ب نظر میاد🥺😂
الان جواب هوس منو کی میدههه🤦♀️😂
من قبل آزمایش شیرینی زیاد خوردم قندمو بالا نشون داد.
منم خیلی میلم ب شیرینی جان زیاد میشه
منم فردا آزمایش دارم دیروز یکدونه شیرینی خوردم
امروزم دوتا خرما
بنظرت تاثیر داره ؟؟
نمیدونم چراااا
تو هفته هایی که قراره آزمایش قند بدیم میل به شیرینی جات زیاد میشه
اوایل اصلا دوست نداشتم ولی چند وقته عاشق ویفر کاکاویی شدم فقط میخوام ویفر بخورم
امروز رفتم آزمایش دادم انشالله که مشکلی نباشه
وای میخامممم😑😑😑😑😫
منم میلم زیاده کلی خوردم ولی اتفاقی نیفتاد جوابش نرمال بود اصلا بهش فکرنکن
به به 😋 چه خوشمزه جاتی 😋
سعی کن کم کنی من واقعا خیلی کم کردم قبل آزمایش دیگم خیلی نخوردم بعدش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.