۱۰ پاسخ

چرا تو بارداری به فکر کاهش وزنی!

قبل بارداری باید وزنت رو میبردی پایین الان برای بچه ضرر داره صبر کن بعد زایمان وزنت رو میاری پایین

تو حاملگی ک نباید وزنت و کم کنی تو ماه های اول ک وزنت میاد پایین

خب منم قدم ۱۷۰ ولی با ۸۵ کیلو وزن

منم دقیقا همینم بد ۱۶۵ رفتم بهداشت ۶۹.۴۰۰ بودم 🥲

وزنت عالیه

سعی کن تنقلات نخوری و اگه هوس کردی در حد رفع هوس بخوری

اما عزیزم تو که خودت خواستی باردار بشی دیگه چرا فکر به اضافه وزن میکنی

تو هنوز نه هفته ای حالت تهوع هات شروع بشه وزنت کم میشه
بعدم اضافه وزن نداری ک

اصلا بفکر کاهش وزن نباش

عزیزم وزنت خوبه ولی بهر حال قبل از بارداری باید بفکر کاهش وزن می‌بودی اگه میخواستی ، الان رژیم و کم خوردن باعث میشه نینیت درست رشد نکنه 🌹

نه بابا کجا زیاده وزنت.مثل منی دقیق

سوال های مرتبط