دوستان چیکار کنم که از وزن گیریع خودم جلوگیری کنم و بچه وزن بگیره

۳ پاسخ

منم سعی میکنم پرخوری نکنم برنج اینا کم میخورم نون سبوس داد میخورم کم کم میخورم ولی بعضی روزا خیلی گشنم میشه نمیدونم چرا فقط میخوام غذا کیک بخورم😁

من الان خودم وزن نگرفتم چون پر خوری نکردم
ببین برنج و نون باید کم بخوری وعده ها تو زیاد کن درعوض کم بخور بجاش ۱۰ تا بادوم یک لیوان شیر و موز از اینجور چیزا میان وعده سبزیجات حبوبات ولی یهویی یه بشقاب پرررر برنج نخور 😁

پروتئین زیاد مصرف کن، گوشت و مرغ و ماهی و آجیل. برنج و نون خیلی کم بخور، نونم سعی کن نون جو بخوری.

سوال های مرتبط

مامان هلیا مامان هلیا ۳ ماهگی
مامان سرحان مامان سرحان ۱ ماهگی