منم سعی میکنم پرخوری نکنم برنج اینا کم میخورم نون سبوس داد میخورم کم کم میخورم ولی بعضی روزا خیلی گشنم میشه نمیدونم چرا فقط میخوام غذا کیک بخورم😁
من الان خودم وزن نگرفتم چون پر خوری نکردم
ببین برنج و نون باید کم بخوری وعده ها تو زیاد کن درعوض کم بخور بجاش ۱۰ تا بادوم یک لیوان شیر و موز از اینجور چیزا میان وعده سبزیجات حبوبات ولی یهویی یه بشقاب پرررر برنج نخور 😁
پروتئین زیاد مصرف کن، گوشت و مرغ و ماهی و آجیل. برنج و نون خیلی کم بخور، نونم سعی کن نون جو بخوری.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.