چند ساعت بزار تو آب و نمک بمونه، بعد بردار و بزار تو خلال پیاز، آبلیمو، ادویه و زعفرون و روغن مایع چند ساعت
حتی ران مرغ با این روش دیگه بو نمیده
هنگام پخت توش رز ماری میندازم برگ بو یا فلفل دلمه ای
من دوطرف مرغو حسابی زردچوبه میزنم بعد میزارم تو روغن قششششنگ سرخ بشه باد پیاز میریزم تا سرخ بشه بعدم رب یا زعفرون بعدم اب
دارچین هم میزنم بو نمیپه دیگ
عزیزم شب قبلش بزار تو آب نمک
بعد خواستی درست کنی خشکش کن سرخ کن
بعد به سست اضافه کن ی هویج خلال کن و دو تا برگ بو هم بنداز توش خورشت آخرش برشدار
نیم ساعت مونده به اتمام یکم زعفران اضافه کن
این مدل درست کنی هیچ بویی نمیده
من اول مرغو میجوشونم در حد ۱۰ دقیقه.اون کثیفیاشو بوش خارج میشه.قشنگ اب مرغه بو گند میده😄بعد درمیارم سرخش میکنم یکم.
از اونور سسشو درست میکنم پیاز رنده شده سرخ میکنم .یکم سرخ شد،توش زردچوبه نمک اویشن پودر سیر و رب میزنم.و هویج و فلفل دلمه ای اضافه میکنم یکم تفت میدم و مرغای سرخ شده رو بهش اضافه میکنم و کمی اب باشعله کم
من یه چند ساعت قبلش طعم دار میکنم با پیاز و ادویه میذارم بمونه بعدش سرخ میکنم و میپزم با پیاز و فلفل دلمه ای حتی چند وعده م بمونه بو نمیده
من بهش پیاز فلفل دلمه هویج و یک حبه سیر اضافه میکنم
ادویه هم زردچوبه فلفل سیاه کمی و ادویه بندری
من پیاز و کاراملی میکنم بعد هویج فلفل دلمه ذرت هم تفت میدم باهاش رب میزنم نمک فلفل زردچوبه میزنم مرغارو میچینم داخلش یکم با حرارت کم میمونه و بعد آب میریزم
دیگه هیچی نمیزنم اصلااااا هم بوی زُهم نمیده
فلفل دلمه هم میزنم یخورده اب لیمو طبیعی هم میزنم
وقتی مرغ رو میخری ۴ یا ۵ ساعت تو آب نمک بذار بعد شست و شو و بسته بندی
اینو یه سراشپز بین المللی بهم گفت
من یکم بانمکو پیاز میپزم ابشو میریزم بعدش باپیاز و سیرو اویشن فلفل سیاه زردچوبه ادویه میزارم سرخ شه
من با پیازو زرد چوبه ابپزمیکنم بونمیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.