سلام خوشگلا
من یه هفته دیگه میرم برا سونو رشد
چیا بخورم ؟؟

۳ پاسخ

پروتئین
حلیم
بستنی
در مورد دو مورد آخر درصورتی بخور که قندبارداری نداشته باشی

هرچی میخوردی همونو‌بخور 😂

سلام عزیزم مگه به خورد و خوراک ام ربطی داره؟؟

سوال های مرتبط

مامان جوجو زهرا 🫀🥹 مامان جوجو زهرا 🫀🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری