سلام مامانا🌹
چی بخورم برای وزن گیری نینی که خییلییی خوب باشه؟؟

۵ پاسخ

آوکادوو
بادوم زمینی
حلیم
کشک
بستنی
دلستر

صبحانه کره بادوم زمینی بخور

بستنی حلیم پروتیین

آجیل
سنجد
تخم مرغ

پروتیین تا میتونی بخور
هر چی ک پروتیین داره
مرغ
تخم مرغ
عدس
گوشت

مغزم زیاد بخور

سوال های مرتبط

مامان 💙دوتا گل پسر💙 مامان 💙دوتا گل پسر💙 ۱۰ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان پاشا کوچولو مامان پاشا کوچولو ۹ ماهگی