سلام خانوما ازکدوم هفته باید به پهلو بخوابم؟

۷ پاسخ

من از اول ب پهلو می‌خوابیدم الن دیگه عادت کردم خودکار پهلو ب پهلو میشم

پس خوبه من ازالان به پهلو میخوابم عادت کنم دیگه...

من چون استرسی ام سعی کردم از هفته ۱۰ به پهلو خوابیدم . که خون رسانی بهتر باشه . ولی خیلی دوس دارم رو کمر بخوابم . انشالله چهار ماه بد باشه . بچه میاد منم رو کمر می‌خوایم

20هفته

۲۰ هفته به بعد

من اصلا نمیتونم به پهلو بخوابم 🤦‍♀️

از ۱۷ هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان قرتی خانوم مامان قرتی خانوم ۱ ماهگی
مامان ملیسا خانوم🩷🎀 مامان ملیسا خانوم🩷🎀 هفته نوزدهم بارداری