من از اول ب پهلو میخوابیدم الن دیگه عادت کردم خودکار پهلو ب پهلو میشم
پس خوبه من ازالان به پهلو میخوابم عادت کنم دیگه...
من چون استرسی ام سعی کردم از هفته ۱۰ به پهلو خوابیدم . که خون رسانی بهتر باشه . ولی خیلی دوس دارم رو کمر بخوابم . انشالله چهار ماه بد باشه . بچه میاد منم رو کمر میخوایم
20هفته
۲۰ هفته به بعد
من اصلا نمیتونم به پهلو بخوابم 🤦♀️
از ۱۷ هفته به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.