۷ پاسخ

من همه چی میخورم ..بزار بچه عادت کنه..
فقط حبوبات نمیخورم نفخشون زیاده

من همه چی خوردم خداروشکر تا ۴۰ روز نفخ داشت خودی خود نفخش برطرف شد همه بخور بدن تو ب همه چی نیازداره

وای اره،اتفاقن ظهر ب همسرم گفتم هوس بورانی بادمجان با سیر فراوون کردم،باید زودتر درست کنم تا بچه بدنیا نیومده😩🦦

اتفاقا بعد زایمان بدتر
من خیلی اذیت میشدم هر چی می‌خوردم یه ذره بچه گریه میکرد مادر شوهرم می‌گفت حتما اونو خوردی بچه دل درد شده پدرم در اومد

اتفاقا من تو حاملگی همه چی میخوردم بعد از زایمان تا ۴۰ روز که هی گفتن اینو نخور گرمیه اونو نخور سردیه😅الانم حبوبات و ماکارونی و اینا به خاطر کولیک نمیخورم

دقیقا😭😭

بدتر میشه که باید خیلی بیشتر رعایت کرد

سوال های مرتبط