۶ پاسخ

سلام عزیزم داشتم تاپیک هاتو میخوندم نوشتی عفونت سبز داشتی.چکارش کردی اخر؟؟ من هفته ای یبار ترشح سبز میبینم.نگرانم.☹️

کاچی،زیره،رازیانه،مایعات زیاد،سبزیجات،نخود

آبگوشت خیلی خوبه البته من خودم خیلی دوست ندارم درست نمیکنم بعضی وقتا خونه مادرشوهرم میخوریم با اینکه باردارم ولی سر سینه م خیس میشه وقتی میخورم

رازیانه و شیر رو خیلی تعریفشو شنیدم.من خودم پودر شیر افزا گرفتم از داروخونه با شیر قاطی کردم روزی یه لیوان خیلی خوب بود.یه پودر تو قوطیه با طعم وانیل هم هستش

ابگوشت و گوشت و برنجو ماهی و کرغ

رازیانه

سوال های مرتبط

مامان مسیحا💙🧸 مامان مسیحا💙🧸 ۳ ماهگی