۷ پاسخ

ب منم گفت دوتاشو بخورم

نه مقیمی به من گفت یونی بن میخوری دیگ د۳ نخور

من از دکترم پرسیدم گفت هم یونی بن وهم ویتامین د۱۰۰۰بخور دوتاشو

حالا بازم میتونید از دکترتون سوال کنید ، شاید نظرات متفاوت باشه

سلام منم یونی بن استفاده میکنم ، اتفاقا از دکترم سوال کردم دیگه د۳ هزار رو استفاده نکنم ؟ گفتش روزانه ۲۰۰۰ واحد د۳ نیاز هست ، استفاده کن

ویتامین د3، 1000 که ژله ای نیست؟

منم میخوام بدوم

سوال های مرتبط