ب منم گفت دوتاشو بخورم
نه مقیمی به من گفت یونی بن میخوری دیگ د۳ نخور
من از دکترم پرسیدم گفت هم یونی بن وهم ویتامین د۱۰۰۰بخور دوتاشو
حالا بازم میتونید از دکترتون سوال کنید ، شاید نظرات متفاوت باشه
سلام منم یونی بن استفاده میکنم ، اتفاقا از دکترم سوال کردم دیگه د۳ هزار رو استفاده نکنم ؟ گفتش روزانه ۲۰۰۰ واحد د۳ نیاز هست ، استفاده کن
ویتامین د3، 1000 که ژله ای نیست؟
منم میخوام بدوم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.