دوستان چیا بخورم هم خودم هم بچم وزن بگیریم چون وزن نگرفتم اصلا

۴ پاسخ

عزیزم معمولا ماه های آخر وزن گیری بیشتر

فعلا زوده منم هنوز اصلا وزن نگرفتم

فکر کنم بادام و کلا آجیل و بستنی و گوشت قرمز و کباب کوبیده برا بچه خیلی خوبه

هنوز که زوده نگران نباش وزنت زیاد میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگیام😍 مامان جوجه رنگیام😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا♥️🪽 مامان هدیه خدا♥️🪽 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان والا
👶🏻🤍🩵💙 مامان والا 👶🏻🤍🩵💙 روزهای ابتدایی تولد