۴ پاسخ

شکر و ی کم اب میزازم بجوشه یکمم مونده ب غلظت برسه توت فذنگسای ششته و خشک شده رو. میزیم. میزارم قل بزنه ترجیهن هم نمیزنم کف روشم میگیرم اخر سرم یکم اب لیمو. میزنم

به ازای هر کیلو توت فرنگی همون مقدار شکر لابه لای توت فرنگی های خورد و تمیز شده بریز بذار از شب تا صبح بمونه یخچال آب بندازه
بعد بذار روی گاز به جوش اومد کف روشو بگیر
بعد دیگه شعله رو کم کن ۲ ساعتی بمونه رو گاز
نیم ساعت آخر کار خواستی خاموشش کنی میتونی پودر ژله توت فرنگی بهش اضافه کنی خوب میشه

هر کیلو توت فرنگی یه کیلو شکر لابه لا اگه توت فرنگیات درشته خورد کن قسمت ته ورسبزشو بگیر بزار رو گاز خودش اب میندازه نیازی نیست اب بریزی هی کف روشو یکسره بگیر تا مربات کدر نشه

تا حالا انقدی توت فرنگی نداشتیم ک اضافشو مربا کنم😂

سوال های مرتبط

مامان راستین مامان راستین ۲ سالگی
مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی
مامان راستین مامان راستین ۲ سالگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱ سالگی
مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی
مامان راستین مامان راستین ۲ سالگی