احتمالا هم زیرش زیاد میزاری هم مدت طولانی
وسط دم یه کوچولو آب بریز تهش یه کوچولو دیگه بزارش
مدت زمان زیادی میزاری روی گاز برای دم کشیدن
اگه تا دم کشید از روی گاز برداری زیاد ته دیگ نمیشه
همیشه ی بشقاب استیل برعکس میزارم کف قابلمه برنجم ته دیگ نشه
من و پسرم تنهاییم خونه دو پیمانه برنج ایرانی کافیه واسمون حالا بشه ته دیگ اسراف اونم تو این گرونی خواهر شوهرم گفت ی بشقاب برعکس بزار کف قابلمه هم زود دم میکشه هم دیگه ته دیگ نمیشه خدایی خیلی خوب انجام دادم
من اصلا کته درست نمیکنم بخواد هرنوع برنجی باشه آبکش بهتر ته دیگ میشه زیرشم کم میکنم مدت زیااد.طلایی میشه
واسه دم ک میزاری برنج کته رو زیرش و کم کن ک ته نبنده زیاد وقتی هم داری سرو میکنی قشنگ هم بزن تازه به تازه زیاد ته نمیبنده
قابلمه بزرگتر انتخاب کنید از دور قابلمه جمع کنید بیاد بالاتر و زیرشو کم کنید شعله پخش کن زیر قابلمه هم بزارید خیلی هم تایم طولانی نباشه اصلا ته دیگ نمیشه
ببین من همیشه کته میزارم بد که موقع دمش شد میریزم تو آبکش ته قابلمه نون یا سیب زمینی میزارم عالی میشه امتحان کن
وقتی هم زدی دیدی آبش کشیده شده زیرش رو کمی در حد ۱۰ دقیقه خاموش کن در قابلمه رو بردار تا بخارش بیاد بیرون بعد از ۱۰ دقیقه دوباره زیرش رو روشن کن برنج که دم کشید خاموش کن
زمانش باید دستت بیاد به موقع خاموش کنی ته دیگ نمیگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.