کم بخور اما هر یه ساعت ب یه ساعت بخور
اگ کم هم میخوری اما اون یه چیز مقوی باشه
منمدوهفته ای هست بی اشتها شدم
منم از الان دوباره بی اشتها شدم
ب اشتها نیس ک جیزای مقوی بخور خرما اجیل منم از هفته ۳۴ دیگهیچی نمیخوردم ولی ۳۶ هفته پسرم ب دنیا اومد ۳۲۰۰ بود شکمم خیلب کوچیک بود میگفتم این بچه ۲ کیلوام نمیش
لیدی میل بخور. من بچم وزنش خداروشکر خوبه ولی دکتر برام نوشته این دوهفته اخر بخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.