اشتهام صفر شده😥😥چیکار کنم الان باید بخورم بچم وزن بگیره😔

۵ پاسخ

کم بخور اما هر یه ساعت ب یه ساعت بخور
اگ کم هم میخوری اما اون یه چیز مقوی باشه

منم‌دوهفته ای هست بی اشتها شدم

منم از الان دوباره بی اشتها شدم

ب اشتها نیس ک‌ جیزای مقوی بخور خرما اجیل منم از هفته ۳۴ دیگ‌هیچی نمیخوردم ولی ۳۶ هفته پسرم ب دنیا اومد ۳۲۰۰ بود شکمم خیلب کوچیک بود میگفتم این بچه ۲ کیلوام نمیش

لیدی میل بخور. من بچم وزنش خداروشکر خوبه ولی دکتر برام نوشته این دوهفته اخر بخورم

سوال های مرتبط

مامان نِلا مامان نِلا روزهای ابتدایی تولد