دوستان چی بخورم وزن بچم بیشتر بشه الان 2368هست

۹ پاسخ

دکتر بهم گفت مغزیجات بخور میوه های رنگ قرمز واس خونراسنی به بچه. اخ من انگار وزن خودم بیشتر شده

یحا خوندم نوشته بود سه ماهه آخر بارداری روز دو سه لیوان شیر برا وزن بچه خوبه نمیدونم درسته یا ن

قرص امگا سه و کلسیم ی روز امگا بخور روز بعدش کلسیم گ

حلیم صبحانه بخور ..روزی ی دونه تخم مرغ آبپز... دلستر روزی ی لیوان بخور ... اگ قند نداری روزی ی دونه بستنی لیوانی بخور... استرسم نداشته باش باعث میشع بچه وزن نگیره

بستنی و فرنی

مگه این وزن کمه برای جنین تو این هفته؟

مغزیجات
لبنیات
بستنی
دلستر تلخ
کباب
برای من اینا خیلی تاثیر داشت
لیدی میل هم خوردم با مولتی ویتامین

حلیم بستنی تخم مرغ آبپز

بستنی

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی
مامان فندوق کوچولو👧 مامان فندوق کوچولو👧 ۹ ماهگی
مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۱۰ ماهگی