بعد سزارین که اومدیم خونه چی بخوریم

۵ پاسخ

کاچی نخور بچه زردی نگیره
اشتباه منو نکن.

چلوگوشت بخور، کمپوت اناناس
مایعات و چای و ...

غذاهای مقوی و شیر افزا مثل گوشت مرغ ماهی
ریحون شیر. خرما ابگوشت سوپ
غذاهای گرم کم بخور بچه زردی نگیره
راه برو و نزار یبوست بگیری

کاچی با روغن حیوونی بخور (روغن زرد)
یه لیوان شیر گرم کن توش یه تخم مرغ محلی بنداز (خام) با یه قاشق عسل حل کن بخور
کلا مایعات گرم و اب ولرم زیاد بخور برای شیرت خوبه
چای نبات (چای کمرنگ) خیلی خوبه

کاچی 🥹🥹

غذا آبکی تا چند روز چون بخیه داری یبوست نشی

سوال های مرتبط

مامان لنیا مامان لنیا ۹ ماهگی
مامان ویانا و رایان🌼 مامان ویانا و رایان🌼 ۳ ماهگی
مامان نیها💕نلا💕 مامان نیها💕نلا💕 روزهای ابتدایی تولد