الان حامله ای نمیتونم بهت دارویی بگم اما گوجه سبز خیلی خوبه
اجی روزی دو لیوان شیر بخور انجیر بخور
چندتا دونه انجیر خشک بشور تو یک لیوان آب خیس کن تا حسابی نرم بشه هم آبش بخور هم انجیر هارو یا با گوشت کوب برقی بلند کن باهم بخور شکمت نرم میشه
ناشتا صبحونه کره و مربا بخور
الان چون اولش سفت شده خیلی سخته
پیاده روییکن
خوبمیشه
ولی بعدش سعی کن سوپ بخوری کیوی بخوری تا کمکم خوب شی
اب و سبزیحات..کاهو بخور..انجیر
الانم که فصل میوه است زردالو و گیلاس روون کنندن
زردآلو هم خوبه
انجیر تو گلاب بخیس کن بخور
کاهو از این گردا هم خیلی زیاد اثر میکنه
رو من هیچی جز کاهو اثر نکرد
آب گاز دار
آب میوه طبیعی
میوه
شیر خیلی خوبه
روغن زیتون بخور اونم خوبه من میخوردم البته اگه برات منعی نداره
الوچه کیوی بخور دائم بخور خوب میشی
من تو بارداریم انجیر مویز میخوردم خیلی خوب بود
آب زیاد بخور
کره با عسل یا کره با مربا بخور . کره شکم و راه میندازه . قیسی هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.