۹ پاسخ

من 35 هفته زایمان کردم بچه هام سونو گفت یکیش 2300 یکیش 2500 موقعی که زایمان کردم یکیش 1800 بود یکیش 2300 ده روز هم رفتن ان آی سی یو

عالیه خدا کنه دخترای منم همین قدر وزن بگیرن چون دارم نابود میشم فکر نکنم بیشتر ۳۳, ۳۴ هفته بتونم نگه دارم

اره برا دوقلو خوبه

عزیزم دوقلو های شما از نظر روز هیچ فاصله ای ندارن ؟؟؟برای من ۵ روز باهم فرق دارن

بدنیابیان کمترن دوقلوهام اینجوری بودن

سلام چه عالی.میشه در مورد تغذیه تون توضیح بدید

اره خوبه .من تو هفته ۳۶زایمان کردم ۲۵۰۰بودن

بله خیلی خوبه دوقلوهای من خیلی کم وزن

اره خیلی خوب بوده ،من ۳۴ هفته زایمان کردم یکی یک کیلو هشتصد بود یکی دوکیلو بود، شما توی ۳۴ هفته بیشترشم میشن خوبه

سوال های مرتبط