برا کم خونی چی بخوریم
این قرصای بهداشت ک فایده نداره
کمبود اهن

۱۲ پاسخ

قرص ففول دودِنا

هموگلوبین خونم کم بود دکتر بهم گفت روزی دوبار قرص ویتا فرو (اهن) بخورم البته گفت دوساعت قبل و بعدش نباید لبنیات بخورم و برای جذب بهترش باید بعدش کیوی یا پرتقال بخورم
شمام این کارو کنی حله

من آیرولیپ اگه شدیده برو پیش فوق تخصص خون ازمایشتم ببر سرم مینویسه راحت میشی

قرص ففول نمیخوری

ازمایش کم خونی باید ناشتا باشبم؟

کف دست و پام هم کمی گز گز میکنه

فروفورت گاین

دیشب خیلی سر درد هم داشتم
بالای سرم فشار میداد
امروزم بیجون هستم

قرص بهداشت نخور ک گلم ففول بخور

من فرفورت گاین میخورم
اوایل ماه ۴ که سرگیجه داشتم دکتر گفت روزی دوتا تا ۱۰ روز بخورم بعدش روزی یکی

بایدمکمل خارجی بخوری درکنارش گوشت قرمز،عدسی،اسفناج،قصب،خرما،رطب
شیره انگور انجیر خیلی خوبن چندشیره ها

عدس، اسفناج، گوشت کبابی، سه شیره

سوال های مرتبط

مامان آریانا مامان آریانا هفته سی‌ودوم بارداری