شما این موقع اگه گشنتون بشه چی میخورین؟

۱۸ پاسخ

شیر و کیک یا آجیل

شیر کیک

من همه چی الحمدالله هست ولی گشنم بشه فقط میرم طرف خیار و گوجه😴😂

من بیشتر شیر با خرما میخورم

من حامله ک بودم همیشه قبل خواب تخم مرغ یا سیب زمینی می‌پختم یا ک بیسکویت مورد علاقم میزاشتم رو میز ناهار خوری گشنم میشد میخورم من چون افت قندشدید داشتم با وجور خوردن غذا حتما یچیز شیرین میخوردم

ارده و شیره یا شیر با کیک

من میوه‌ه

خرما وشیر. نان جو. ساقه طلایی که انواعش اومده وسیر کنندس

به نام خدا میوه🤷🏻‍♀️ چون آهن خوردم نمیتونم شیر بخورم

شیر و کیک خرما

شما بگو تو خونت چی داری ما بگیم چی بخوری چون اینطور هرکی یچیز میگه شاید توی خونه نداشته باشی و دلت بخواد

همین الان یه لقمه نون وپنیروگوجه وسبزی خوردم

شیر و خرما

من دیشب خیلی گشنم بود نون و ماست خوردم

من چون همش هوس چیزای شیرین میکردم برای خودم کمپوت سیب درست کردم البته شکر زیاد نزدم که مضر نباشه خیلی خوبه شبا دوتا دونه ازش میخورم

منم گشنمه نمیفهمم چی. بخورم. 😕

یه دونه سیب ،شیر وکیک ،بادوم خیس خورده

من الان خرما خوردم هندونه خوردم

سوال های مرتبط

مامان محمد مهراد دُخی مامان محمد مهراد دُخی ۱۰ ماهگی
مامان همتا و رستا مامان همتا و رستا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آراد و آرنیکا مامان آراد و آرنیکا ۸ ماهگی