حلیم ، کله پاچه، سمنو ، نان کامل سبوس دار، دیروز زیادروی کردم پیتزا درست کردم البته سالم تو خونه ولی خب پنیر پیتزا خودش مضره هرکاری کنی
ماهی .سینه مرغ .فرنی .دلستر .بادام خاکی
شیر موز و معجون قیمه آبگوشت ماکارانی
شیر و خرما و گردو
کره بادام زمینی ، مغزیجات ، نان سبوس دار
بادام درختی، پسته
من بستنی زیاد میخورم
اما از تخم مرغ متنفرم با مرغ
کباب هم کم و بیش میخورم
من میوه خیلی زیاد میخورم
بعد من شنیدم فرنی هم خیلی خوبه
ماکارانی اگر دیابت نداری بخوری عالیه وزن گیری جنین
من دلستر میخوردم با اینکه دوست نداشتم
دکتر هم کلی ویتامین برام نوشته بود
همینا که خودت می خوری عالی هستن
دیزی عالیه قرص امگا سه هم خوبه
من لیدی میل میخوردم خوب بود
شیرموز و خرما میکس کن بخور روزی یه لیوان عالیه
آبگوشت پوره سیب زمینی فرنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.