۱۱ پاسخ

چاره برای من فقط و فقط کمپوت گلابی بوده
بی نظیره

صبح ناشتا یک الی دو لیوان آب جوش و بزار کمی از داغیش کم بشه،بعد بخور،من سه روز انجام دادم،راحت شدم،الانم هر روز میخورم،البته من یه لیوان میخورم

روزی یه قاشق چای خوری روغن زیتون یا کره محلی بخور

کمپوت گلابی
آلو بخارا
کاهو با یه قاشق روغن زیتون
آب زیاد بخورید

در طول روز آب زیاد بخور،حتما هم سبزیجاتی که فیبر دارن تو رژیم غذاییت داشته باش،سالادتو با روغن زیتون بخور،زیتون هم خوبه تو وعده های غذاییت بخوری.

منم اینجوری ام غذا انگار میمونه تو معدم هضم نمیشه

من هر روز انجیر خشک میخورم ۵ تا خیلی خوبه غذاهامم با روغن زیتون میپزم گاهی که خیلی خوبه

قرصای ید و فولیک رو هم قطع کردم دیگه نمیخورم

من ک شوهرم رفت برام انجیر خشک اورد بهتر شدم

من که همش اسهالم😂
اگه چیزای شیرین بخورم که دیگه واویلا
انجیر بگیر تو آب خیسش کن روزی چند تا دونه بخور موز اصلا استفاده نکن کیوی بخور

عزیزم من بخاطر ید و فولیک یبوست میگیرم و اصلا با داروهم رفع نمیشه تا قرص قطع نکنم

سوال های مرتبط

مامان دریا کوچولو🌊 مامان دریا کوچولو🌊 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ریهام💖🎀 مامان ریهام💖🎀 هفته سی‌ودوم بارداری