سلام خانما من یبوست دارم چیکار کنم؟

۷ پاسخ

شب۴ تا انجیر خیس کن توی یک استکان شیر داغ بذار توی یخچال بمونه صبح ناشتا بخور آب روی آتیشه خاصیت هم داره توی بارداری

کمپوت گلابی انجیر خیس کن آلو کیوی لواشک سیب و موز نخور

کاری که من کردم و جواب داد این بود ، یه تیکه باریک‌ از کره رو میذاشتم رو زبونم با آب ولرم رو به بیشتر گرم که کره رو آب کنه مثله کپسول با آب میدم پایین ، یا ناشتا این کارو بکن یا شب قبل خواب دوتا تیکه کره همینطوری بخور و بخواب، روده و معده چرب میشه کمتر اذیت میشی

انجیر بنداز تو اب تا صبح
صبح هم ابش بخور هم خودشو
برگه زردآلو هم بخوری خوبه

شربت لاکسی ژل

آلو بخارا انجیر خشک خیس کن بخور
کیوی

برگ سنا دم کن بخور نیم ساعته خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هفدهم بارداری
مامان انبه کوچولو🩷😋 مامان انبه کوچولو🩷😋 هفته شانزدهم بارداری
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان لوبیا🥹 مامان لوبیا🥹 هفته هشتم بارداری
مامان جوجه 😍 مامان جوجه 😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ام بارداری
مامان مامي من مامان مامي من هفته نهم بارداری