سلام خانما با یبوست چیکار میکنید؟

۹ پاسخ

اره همه میگن ولی من برعکسم

انجیر خوبه کلا و سبزی خوردن اینا کنار غذات

من خیلی خیلی باهاش درگیر بودم ولی چند روزه که خرمالو رسیده و له شده بدون پوست میخورم خیلیییی بهتر شدم

انجیر خشک سه تا دونه شب خیس کن صب ناشتا هم انجیر و بخور هم آبی ک توش بوده خیلی خوبه

من انار میخورم بهتره

دکتر بمن شربت لاکتولوز داد روزی ی پیمونه بخورم
عالیه

من لواشک والوچه خوردم جواب گرفتم گلابی ام خوبه

من لاکتوز شیر بهم نمیسازه شیر میخوره شکمم شل میشه هرروز یه لیوان با عسل میخورم شکمم کار میکنه

فقط لواشک و الوچخ

سوال های مرتبط

مامان گردالی🥰 مامان گردالی🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان عسل 🍓 مامان عسل 🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دریا کوچولو🌊 مامان دریا کوچولو🌊 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان خوشمله من مامان خوشمله من هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ریهام💖🎀 مامان ریهام💖🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وششم بارداری