۲ پاسخ

عزیزم سزارین کردید؟بی حسی ازکمر؟چون منم ایطورم داغون بلندشدن نشستن وتکون خوردن واسم سخته شقاق هم دارم...

عزیزم تازه زایمان کردی اوایل اینطوره من اپیدورال کردم کلا قفل میکرد کمرم همونجا میفتادم

سوال های مرتبط