سلام خانما رفتم سونو رشد وزنش۷۰۰گرمه بنظرتون خوبه؟؟؟

۶ پاسخ

صدکشو چک کن ببین چنده، من ۲۳ هفته رفتم ۶۰۰ بود

اره خوبه

من ۲۵ هفته و ۲ روز خود دکتر سونو کرد گفت ۷۶۰ گرم گفت کمه داروهامو زیاد کرد گفت ۳ هفته دیگه برم سونو رشد

خوبه منم تو هفته شما وزنش ۷۸۸ بود دکتر گفت خوبه

من تو۲۶ هفته ۳ روز ۹۶۰ گرم بود دکترم گفت کمه ☹️

دکتر گفت بری یا خودت خواستی بری؟؟
آخه میگن ۲۸ به بعد برین دقیقه

سوال های مرتبط

مامان فندق🥹 مامان فندق🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان محیـ🩰ــا مامان محیـ🩰ــا روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری