۷ پاسخ

۸ تا ۱۰ ساعت باید ناشتا باشی
شب قبلشم همون روتین عادی رو داشته باش که جواب دقیق رو بفهمی
بخوای رعایت کنی هیچی نخوری اگرم قند بالا باشه نشون نمیده

عزیزم بنظرمن اصلا نباید رعایت کرد ک قند واقعی رو نشون بده من خودم شب قبلش همه چی خوردم ۸ساعتم ناشتا بودم تازه ماکارانی اینام خورده بودم
ولی جواب ازمایشم ک اومد عالی بود اصلا هم دیابت نداشتم

یه روز دیگه برو آزمایش عزیزم
خودتو اذیت نکن

من ک شب قبلش بستنی و برنج شکلات خوردم همون نرمال نشون داد ب نظرم ربطی نداره ب اینکه چی بخوری

حالا پس فردا برو ازمایش بده

هر روتینی ک تاقبل داشتی داشته باش خودتا گول نزن

۱۲ ساعت ناشتایی باید داشته باشی و کیک و اینا نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری