۱۰ پاسخ

بعد صبحونت گردو بخور اگ همراه با پنیربدت میاد.ومن شنیدم میگن خیار سبز بچه رو پوستشو تیره تر میکنه نمیدونم راسته یا ن😄 منم یه مدته همش شبا‌پنیر گردو میخورم

من از اول بارداریم همش پنیر دوسدارم بخورم هیچیز دیگهم نمیخورم

ن بابا نوش جان گلم کنارش گردو هم حتما بخور

من هرروز نون پنیر گوجه با آبلیمو ☹️

نون پنیر چایی شیرین،تا ابد انتخابمه😋

نه بخور منم دقیقا همینجوری بودم از مربا و چیزای شیرین متنفر بودم تخم مرغ بوش حالمو بد میکرد ولی آب پزشو‌اونم یه دونه میتونستم بخورم
هفتت بره بالا اوکی میشی

نه بابا چه ضرر بعضی مواقع هم گردو اضافه کن به صبحانت ، کره بادام زمینی هم خیلی خوبه

نون پنیر زیتون بخور
نون پنیر گردو
اینارم میلت نمیکشه؟؟

ن ولی گردو هم بخور همراهش

ن بابا منم یه مدت پنیرو چایی شیرین میخوردم😂

سوال های مرتبط