مامانایی که تهران هستین واکسن کزاز جدیدا زدین؟؟پاستور بازه؟

۵ پاسخ

برو بهداشت محل

چرا پاستور؟

منم تو مرکز بهداشت سمت خونمون زدم

من ۲۸ هفته زدم تو مرکز بهداشت محلمون
هیچ مشکلیم نداشتم

من پنجشنبه زدم نرفتم پاستور همون مرکز بهداشت نزدیک خونمون زدن

سوال های مرتبط

مامان رادین و دلانا مامان رادین و دلانا هفته چهلم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۹ ماهگی
مامان فندق جان مامان فندق جان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان یزدان🩵 مامان یزدان🩵 ۴ ماهگی
مامان مهزیار مامان مهزیار ۶ ماهگی
مامان لیام  🫧👼🏻🩵 مامان لیام 🫧👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی