خخخ منم ازاین فکرا کردم نمیاد خیالت تخت هرهفته ک میگذره این فکرم باهات میاد ولی بچه نمیاد
هر بچه ای اگر تو یه وقت معین هم به دنیا بیان چون بدناشون و رشدشون متفاوته زمان دستگاه رفتنشون هم متفاوته
انشاالله که سر وقت به دنیا بیاد نینی🥰
عزیزدلم به خودت استرس وارد نکن و به این چیزا فکر نکن انشالله سر وقت و صحیخ و سالم بغل بگیری جوجتو
اگرم فکر و خیال میزنه تو سرت سعی کن فکرتو بیری سمت اینکه انشالله به سلامتی دنیا اومده مثلا با خودت تصورش کن تو لباسایی ک براش خریدی و یا مثلا حاضرش کنی برید بیرون😍
کلا طبیعیه آدم تو ماه ۸ اینجور فکر کنه منم همش این چیزا تو فکرم بود زود دنیا میاد میره دستگاه این حرفا
ولی ماه ۸ هم گذشت رفتم تو ماه ۹
حس میکنم تا ۴۰ هفته باید بزور زایمان کنم😂
نترس تا ۴۰ هفته پیش میری
بستگی به خود جنین داره بعضی ها 1 ماه 2 ماه هم تو دستگاه بودن
به وقتش میان ایشالله همه ی نینی ها
ان شاالله به وقتش میاد
چ فکرای اجی خدا نکنه الان برا چی بدنیا بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.