اگه بچم الان بدنیا بیادش چندوقت میره تو دستگاه ؟

تصویر
۸ پاسخ

خخخ منم ازاین فکرا کردم نمیاد خیالت تخت هرهفته ک میگذره این فکرم باهات میاد ولی بچه نمیاد

هر بچه ای اگر تو یه وقت معین هم به دنیا بیان چون بدناشون و رشدشون متفاوته زمان دستگاه رفتنشون هم متفاوته
انشاالله که سر وقت به دنیا بیاد نینی🥰

عزیزدلم به خودت استرس وارد نکن و به این چیزا فکر نکن انشالله سر وقت و صحیخ و سالم بغل بگیری جوجتو
اگرم فکر و خیال میزنه تو سرت سعی کن فکرتو بیری سمت اینکه انشالله به سلامتی دنیا اومده مثلا با خودت تصورش کن تو لباسایی ک براش خریدی و یا مثلا حاضرش کنی برید بیرون😍

کلا طبیعیه آدم تو ماه ۸ اینجور فکر کنه منم همش این چیزا تو فکرم بود زود دنیا میاد می‌ره دستگاه این حرفا
ولی ماه ۸ هم گذشت رفتم تو ماه ۹
حس میکنم تا ۴۰ هفته باید بزور زایمان کنم😂
نترس تا ۴۰ هفته پیش میری

بستگی به خود جنین داره بعضی ها 1 ماه 2 ماه هم تو دستگاه بودن

به وقتش میان ایشالله همه ی نینی ها

ان شاالله به وقتش میاد

چ فکرای اجی خدا نکنه الان برا چی بدنیا بیاد

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد