۱۲ پاسخ

برو متخصص داخلی

من ۱۰ بودم کلا چهار تا فاکتور با هموگلوبین بودن که همگی پایین بودن دکترم دوتا سرم اهن نوشت و گفت روزی دوتا قرص اهن بخورم

خب علاعمت چیه بی حالی تپش قلب سرگیژه چی داری چون هموگلوبین پایین باشه علاعم داری

منم هستم. قرصمو دوتا کرده. 10صبح 10شب

روزی دوتا قرص فرو فورت میخورم هر ماه دوتا بالا میرفت سه ماه خوردم خوب شدم من روی هفت بودم تو ماه هفت روزی دوتا خوردم به توصیه پزشکم و خوب شدم

کن سر پسر اولم بودم روزی3تا قرص آهن ایرانی می خوردم اوکی شدم

عزیزم من اوایل باردایم ۹ بوده
الان ۷شده💔😑
هرچی قرص اهن هست خوردم
ففول خوردم
الان موندم نمیدونم چکار کنم
فردا برا بار هزارم میرم دکتر تا ببینم این دفعه چیکار کنه واسم

من ت بارداری شد ۷🥲قرصمو عوض کرد نمیدونم حالا چند شده

من ۸ هموگلوبینم، قرص آهن فرامکس میخورم روزی دوتا

باید بری دکتر داخلی آزمایشاتم ببر قرص میده

به دکترت بگو قرصتو شاید دوتا کنه یا عوضش کنه

منم نه هستم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری