واسه کم خونی چی خوبه بخورم چهار شیره خوبه

۵ پاسخ

عدسی

قرص بخور فقط

اره خوبه مویز اسفناج جعفری عدس قرص اسیدفولیک

شیره انگور
کشمش
عدس
اسفناج

اره خوبه ،مویز ، خرما با کنجد ، جگر ، اینا همه خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمدامین مامان محمدامین ۳ سالگی
مامان محمدجواد،مهدیار مامان محمدجواد،مهدیار ۱۰ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام ۳ سالگی