برای وزن گیری جنين چه چیزی خیلی مؤثره؟

۶ پاسخ

بستنی کباب سینه مرغ تخم کدو آبگوشت

بادام هم خیلی خوبه
لیدی میل چندتا طعم داره طعم دیگش امتحان کن موزیش خوبه سبک تره

من حداقل دوروز یبار ابگوشت میخورم چ مرغ چ گوشت
هر جمعه حلیم
پودر لیدی میل
روزی ی رون یا سینه آبپز
بستنی هروز یکی
تخم مرغ هم روزی دوتا
اینا ثابتن تو برنامه غذاییم

پودر لیدی میل هم خوبه

سلام عزیزم بستنی .کباب .تخم مرغ .بادام درختی .روزانه مصرف بشه

من بستنی و کباب تابه ای و کاهو

سوال های مرتبط

مامان جان مامان جان ۲ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان جوجه هام🐣🐥🌈 مامان جوجه هام🐣🐥🌈 ۱۳ ماهگی
مامان تو دلیم مامان تو دلیم قصد بارداری