بستنی کباب سینه مرغ تخم کدو آبگوشت
بادام هم خیلی خوبه
لیدی میل چندتا طعم داره طعم دیگش امتحان کن موزیش خوبه سبک تره
من حداقل دوروز یبار ابگوشت میخورم چ مرغ چ گوشت
هر جمعه حلیم
پودر لیدی میل
روزی ی رون یا سینه آبپز
بستنی هروز یکی
تخم مرغ هم روزی دوتا
اینا ثابتن تو برنامه غذاییم
پودر لیدی میل هم خوبه
سلام عزیزم بستنی .کباب .تخم مرغ .بادام درختی .روزانه مصرف بشه
من بستنی و کباب تابه ای و کاهو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.