روزی ۲تا غروب
به من دکترم نداده
فقد فولیک اسید و ویتامین د سه داده
صبح بعد صبحونه.
یه بار شب خوردم، ریفلاکس خیلی شدید کردم تا صبح.
من آمپول انوکساپارین هم میزنم . باید اسپرین هم بخورم
یه دونه بعد ار شام
از هفته۱۶ به بعد شروع کردم
دوز ۸۰ عصرا یدونه قبلش چیزی میخورم
شبی ۲ تا قبل خواب
شبی ۱ عدد
یک روز درمیان بعد ناهار
روزی یدونه بعد ناهار
یدونه بعد صبحونه یا ناهار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.