شما آسپرین رو چندتا و چه موقع میخورین؟

۱۱ پاسخ

روزی ۲تا غروب

به من دکترم نداده
فقد فولیک اسید و ویتامین د سه داده

صبح بعد صبحونه.
یه بار شب خوردم، ریفلاکس خیلی شدید کردم تا صبح.

من آمپول انوکساپارین هم میزنم . باید اسپرین هم بخورم

یه دونه بعد ار شام
از هفته۱۶ به بعد شروع کردم

دوز ۸۰ عصرا یدونه قبلش چیزی میخورم

شبی ۲ تا قبل خواب

شبی ۱ عدد

یک روز درمیان بعد ناهار

روزی یدونه بعد ناهار

یدونه بعد صبحونه یا ناهار

سوال های مرتبط

مامان ایلماه و پناه مامان ایلماه و پناه ۴ ماهگی
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد