نه عزیزم
آره ضرر داره ، جنین از صدای بلند خوشش نمیاد ، میترسه. جاهایی که صدای بلندگو و طبل ها خیلی بلند نرید ، خود آدمم از صدای بلند توی دلش خالی میشه چه برسه به جنین
اگر به هفته ای رسیدید که جنین میشنوه، امکان داره بترسه، بهتره در معرض صدای بلند نباشید
عزیزم من شنیدم میگن صدای بلند برای جنین خوب نیست از هفته های شما به بالا .
ولی بچه از هفته های من صداها رو متوجه میشه
ضرر نداره ولی میشنوه
نه عزیزم
نه چه ضرری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.