زنبور عسل دلمو نیش زده مشکلی نداره واسه بارداریم؟





بازداری###

۷ پاسخ

نه مشکلی نداره بچه تو کیسه آب جاش امن

اگر درد داری گل بمالی خوب میشه سریع
منو یه بار زد دردش داشت تو استخونم میرفت گل گذاشتم سریع خوب شد 😂

چجوری نیش زد؟ مگه نافت باز بود
پیش زنبور عسل چیکار میکردی که نیشت زد؟

کجاتو زده؟
زنبور عسل درد زیادی نداره زنبور قرمز و زردن که خطرناک و دردناکه

اگه حجابتو رعایت میکردی نیشت نمیزد😂

🤣🤣🤣🤣چه جالب

عزیزم 🥺😂🥲❤️
فکر نکنم مفیدم هست نی نی یه زهر زنبور مقاوم میشه 🫠

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۴ ماهگی
مامان نیهاد مامان نیهاد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پرنسس دایان👸🏼 مامان پرنسس دایان👸🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری