نه مشکلی نداره بچه تو کیسه آب جاش امن
اگر درد داری گل بمالی خوب میشه سریع
منو یه بار زد دردش داشت تو استخونم میرفت گل گذاشتم سریع خوب شد 😂
چجوری نیش زد؟ مگه نافت باز بود
پیش زنبور عسل چیکار میکردی که نیشت زد؟
کجاتو زده؟
زنبور عسل درد زیادی نداره زنبور قرمز و زردن که خطرناک و دردناکه
اگه حجابتو رعایت میکردی نیشت نمیزد😂
🤣🤣🤣🤣چه جالب
عزیزم 🥺😂🥲❤️
فکر نکنم مفیدم هست نی نی یه زهر زنبور مقاوم میشه 🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.