خانما واسه یبوست چی خوبه بخوریم

۱۳ پاسخ

انجير شير اين دوتا جوابه

الو
مایعات زیاد
سبزیجات

زردآلو واقعااااااا جوابه البته اگر دیابت نداری

خاک شیر محشره.بخیسون شربط بزن بخور

معجون گلقند ،من از داروخونه میگرفتم. شاید عطاری ها هم داشته باشن. توی نت سرچ کن واست میاره بالا،
برای خانمای باردار هم خوبه

دکتر شربت داد ولی بدرد نمیخوره
کمپوت گلابی گرفتم البته آب هاشو نخور قند میگیری

اسفناج ، گیلاس ، شیر ، هندوانه

من دکترم شربت داد

من همینکه انگور میخورم اسهال...

انجیر خشکه

شربت خاکشیر

اگ قندت بالا نیست هندونه عالیه

آلو بخارا
تمر
لواشک

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان 🤍پناه خانوم🤍 مامان 🤍پناه خانوم🤍 ۸ ماهگی
مامان پناه.پیام مامان پناه.پیام ۴ ماهگی
مامان 💙تودلیم💙 مامان 💙تودلیم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرادوفسقل👼 مامان مهرادوفسقل👼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته نوزدهم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان گوگوری مامان گوگوری هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دنیا💖 مامان دنیا💖 ۵ ماهگی