نه یک بهتره
من پسرم ۲و نیم بود سایز صفر هم بهش گشاد بود😅
اگه نمیخوای لباس گشاد و بلند تن بچه کنی اره
من نگرفتم
نهایت یکیدو هفته یکم تا میزنم براش
چون خیلی زود کوچیک میشه سایز صفر
هزینه الکیه
بزار بعد سنووزن
نه اصلا
نه 1بخر اونم کم یک دست بچه زود بزرگ میشه
سایز صفر بزار هفته آخر . اگر دیدی رشد کوچولوت پایین بود
من یدونه خریدم
اره من میخوام دو دست بخرم
نہ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.