۶ پاسخ

آره من فولیک اسید مارک کوالی فول میخورم
و ویتامین د ۳ ۱۰۰۰

اره عزیزم نیازه بمنم دکترم داد

آره واجبه باید خورده بشع
همه میگن مهمه
تازه برا من بهداشت قبل از اقدامم داد که بخورم

من نمی‌خورم

اسید فولیک پنج با د۳ هزار

اره عزیزم تا ۴ماهگی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته هفتم بارداری
مامان آرتا مامان آرتا هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان شکلات مامان مامان شکلات هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کوچولو 🧿❤️😊 مامان کوچولو 🧿❤️😊 هفته چهاردهم بارداری