۸ پاسخ

بله ناشتا باید باشی ، تیرویید خیلی ازمایش حساسی هست من هربار بهم گفتن حتما برو نورژن و ناشتا باش

باید ناشتا باشی،یا سر صبح برو
یا اگه ظهر و عصر میری،۵تا ۶ساعت قبل آزمایش چیزی نخوردی باشی

اره دکتر به من گفت باید ناشتا باشی

اره....

چرا باید ناشتا باشی عصر هم بری میشه فقط ی ۴یا ۵ساعت ناشتا باشی

نه لازم نیس

ن بابا تیروئید بعدظهرم میتونی بری ...اصن ب ناشتانیس

سلام اره

سوال های مرتبط

مامان ویهان🦕🩵💙🍼 مامان ویهان🦕🩵💙🍼 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لیام مامان لیام هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پناه کوچولو❤️ مامان پناه کوچولو❤️ ۲ ماهگی
مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ام بارداری