آنومالی باید ناشتا بریم؟ آزمایش داره؟

۸ پاسخ

عزیزم ببخشید یه سوال شما سونوی انتی پیش‌ کدوم دکتر رفتین ؟

من امروز انجام دادم

نه نیازی به ناشتا نیست ازمایشم نداره

اگر آزمایش ان تی خوب باشه اکثرا آزمایش نمینویسن اگر مشکوک باشه با سنو آزمایش میدی

ن آزمایش نداره فقط سونو
اتفاقا غذایی ک دلت می‌کشه بخور
خوراکی شیرین هم بخور ، باید تکون بخوره

فقط سونو ، اتفاقا قشنگن صبحونه بخور بعد برو

ازمایشش اجبار نیست . هرچی دکترا بگه

ن ناشتا نیاز نیست ازمایشم نداره

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه کوچولو❤️ مامان پناه کوچولو❤️ ۲ ماهگی
مامان جانان مامان جانان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بهار خانوم مامان بهار خانوم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کوچلو مامان کوچلو هفته سی‌وششم بارداری