خوردن امگا ۳ ضروریه؟

۵ پاسخ

من از ماه هفتم، هفته ای دو بار میخورم اخه زیادش پیش فعالی میاره ، کم هم باشه بچه احتمال اوتیسم میبره بالا

بله ضروري هست.ولي نه زياد با مشورت پزشك و بستگي به وزن بچه داره

به منم دکتر نداده

اره چون ب رشد جنین کمک میکنه خیلی خوبه

گردو و ماهی بخوری و طبیعی امگا۳ بگیری خیلی بهتره که از طریق قرص باشه
البته دکتر بیشتر صلاحتو میدونه با دکترت مشورت کن

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان حسام 💙 مامان حسام 💙 ۸ ماهگی
مامان هدیه خدا
روهام مامان هدیه خدا روهام ۳ ماهگی